söndag 9 februari 2014

WITH ALL MY LOVE

Snöblandat regn öser ner över Njurunda så jag sätter mig vid målarbordet och gör ett Valentine Card,den söta lilla          Love Love Tilda var stämpeln jag valde idag.
Testade mina Dutch Doobadoo Shape Art och gjorde ett Easel Card.

Mönsterpapper från Maja Design.
Dies Marianne Design,La-la land,NOOR,Tim Holtz,JoyCrafts och Magnolia.
Blommor WOC.
Lite av mitt älskade Fran Tage från Stampendous lite här och där.


                                                  NÄRBILD PÅ TILDA

 

Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller och Markers.
Hud-Vintage Photo,Tattered Rose.
Hår-Antique Linen,Walnut Stain,Tea Dye.
Kläder-Victorian Velvet,Black Soot.
 Liquid Pearls.


                                Tack för att Du tittade in till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar