onsdag 30 april 2014

MADE WITH LOVE

Min älskade lilla mamma fyller snart år,tänker ge henne några Mary Kay produkter som hon gillar.En presentpåse fick det bli med den ursöta Tilda with spring heart,mycket kärlek till min mamma som betyder så enormt mycket för mig.


 
 
Mönsterpapper Maja Design.
Dies Spellbinders,Marianne Design,Memory Box och Magnolia.
Blommor WOC och I am roses.
Ramen i papperslera har jag gjort med Martha Stewart silikonform.
 

Närbild

 
Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller,Pads och Markers.
Hår Antique Linen,Walnut Stain,Tea Dye.
Hud Vintage Photo,Tattered Rose.
Kläder Victorian Velvet,Black Soot,Walnut Stain.
Paket Old Paper,Aged Mahogny,Peeled Paint,Black Soot.
 
 

         Två tags med de vackraste jag kan säga till min mamma.
 
 
                                Hoppas Du gillar min lilla giftbag och
                               tack för att Du tittade in till min blogg.
                                                         ♥ Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar