söndag 20 april 2014

SAGITTARIUS TILDA

Det är tråkigt väder i Njurunda idag,gråmulet och småkallt så jag kryper upp i min scraphörna och gör ett kort till ett födelsedagsbarn istället.Min nya lilla Sagittarius Tilda från Magnolias Zodiak Collection fick det bli.

 
Mönsterpapper från Maja Design
Dies Go Kreate,Spellbinders,Joy Crafts,Memory Box,Cherry Lynn och Magnolia.
Blommor WOC
 
                                     

Min nya dies från NOOR design och Magnolias fina swirl fick pryda ena hörnet.

                                 Närbild


Färglagt med Distress Ink refiller och Markers
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Vintage Photo,Tattered Rose
Kinder - Tattered Rose,Aged Mahogny
Kläder - Victorian Velvet,Pumice Stone
Lite Stickles- Star Dust
Liquid Pearls - Opal White


                                     Tack för att Ni tittade in till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar