lördag 10 maj 2014

TO A TREASURED FRIEND

Gjort ett easelcard idag,vänskap blev temat.Den nya lilla Sneaky Tilda ,från Animals Of The Year Collection,har blivit en ny favorit hos mig.Leaf Corner stämpeln från Magnolia har jag funderat på att använda en tid men kunde inte komma på hur,fick då se hur snyggt den underbart skickliga Cards By Camilla använt sig av den och jag måste erkänna att jag härmade henne.
Så här blev mitt kort

 
Mönsterpapper från Bildmålarna och Maja Design.
Dies Spellbinders,Cherry Lynn,Tim Holtz,Marianne Design och Magnolia.
Blommor WOC och I am roses
Liquid Pearls Opal White
Stickles Star Dust och Lime Green
Fran-tage Shabby White
Det lilla hjärtat nere i hörnet har jag gjort i en silikonform med papperslera.
 

NÄRBILD

 
 
Motivet är färglagt med Distresser,re-inkers och markers.
Hår-Antique Linen och Walnut Stain.
Hud-Vintage Photo och Tattered Rose.
Kläder-Victorian Velvet,Old Paper,Walnut Stain och Black Soot.
Blad-Peeled Paint och Forest Moss.
 
 
 
                                  Tack för att Du tittade in till min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar