söndag 9 november 2014

DEVINE TILDA



Ett nytt litet kort idag,den jättesöta Devine Tilda från Magnolias Waiting For Christmas Collection.Helt klart en favorit hos mig ur den nya kollektionen.Har förresten skaffat mig en bättre kamera så jag hoppas att mina foton ska bli klarare nu.


Mönsterark från Maja Design.
Dies från Joy Crafts,Die Namics,La la-land och Magnolia.
Blommor WOC,Kort og Godt och I am roses.


                                         Närbild på Tilda


 
Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller och Markers.
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Vintage Photo,Tattered Rose
Kläder - Victorian Velvet,Walnut Stain,Black Soot.
Wheatered Wood runt motivet.
Liquid Pearls - White Opal.
 
 
♥   ♥   ♥
Tack för att du tittade in till min blogg.
♥   ♥   ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar