tisdag 24 februari 2015

TILDA WITH FANTASY FLOWER


Ett födelsedagskort till den underbaraste,bästa kvinna jag har i mitt liv,nämligen min mor.Hon fyller snart 70 år och då ska hon firas på bästa sätt,ett litet kort ska väl också med på kalaset.Valde den söta lilla Tilda With Fantasy Flower från Magnolias Lost & Found Collection.

 
Mönsterark från Maja Design.
Dies NOOR,Lin & Lene,Marianne Design och Magnolia.
 

NÄRBILD

 
Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller och Markers.
Hår-Antique Linen,Walnut Stain.
Hud-Vintage Photo,Tattered Rose.
Klänning-Wild Honey,Walnut Stain.
Skor-Walnut Stain,Black Soot.
Blommor-Victorian Welvet,Peeled Paint.
Ett litet hjärta som jag gjort i papperslera.
FranTage- Shabby White.
 

EN NÄRBIL TILL

 
De vackra blommorna är från WOC och Kort og Godt.
Hjärtat från Prima,siffrorna en dies från Nellie Snellen.
 
 
Tack för att Du tog dig tid att titta in till min blogg.
 
♥    ♥    ♥


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar