torsdag 26 mars 2015

TILDA WITH WINTER FLOWERS



Min svägerska fyller 50 år så jag gjorde ett litet födelsedagskort till henne,Tilda With Winter Flowers är en av mina tidiga favoriter bland Magnolias alla stämplar.Gillar den lika mycket fortfarande så den fick det bli på detta kort.

 
Mönsterark från Maja Design och Panduro.
Dies Spellbinders,NOOR,La la land,Leabilities ,Marianne Design och Magnolia.
Blommor WOC och I am roses.
Ram och hjärta har jag gjort i papperslera.
 

En liten närbild

 
Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller och Markers.
Hår Antique Linen,Walnut Stain.
Hud Vintage Photo,Tattered Rose,Kinder Tattered Rose,Aged Mahogany.
Kläder Peeled Paint,Forest Moss,Fryed Burlap,Walnut Stain,Black Soot.
Blommor Wild Honey,Dried Marigold,Forest Moss.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥   ♥   ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar