måndag 29 juni 2015

YOU AND ME



Min älskade lillebror gifte sig med sin Camilla i Lördags,ett vackert bröllop.Jag har hållit på med bröllopskortet en evighet,känns det som,ville att det skulle vara så vackert som det bara var möjligt.Blev ganska nöjd till slut,detta är resultatet

 
Valde Tiddly Inks "You and Me",en digistämpel som jag bara älskar.
Då fick det även bli att färglägga den med mina Copics.
Mönsterark från Papirdesign och Best Creation Inc.
Dies Spellbinders,Marianne Design,Quickutz och Magnolia.
Blommor WOC och Kort og Godt.
Embossat med Frantage Shabby White.
 

INSIDA

 
En vacker sång av Sonja Aldèn.
Lyckönskningar från oss.
 

BAKSIDA

 
Min personliga stämpel som jag fått av min sambo,gillar den skarpt.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥   ♥   ♥
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar