söndag 26 juli 2015

HIPPIE TILDA



Köpte några stämplar från Magnolias Stämpelkit av en tjej på FB,har tyvärr inga namn på dem ännu så jag har döpt dom själv tills vidare.Denna tycker jag ser lite ut som en hippie,så det fick bli hennes namn.Längtar efter att dom kommer ut till försäljning för det finns ett par till som jag skulle vilja ha,dom är ursöta.
Ett easel card har det blivit idag med den lilla Hippien Tilda

 
Mönsterark från Maja Design och Pion Design.
Dies Marianne Design,NOOR,La la land och Magnolia.
Blommor WOC och dies från Magnolia och Joy Crafts.
Pärlor och band från mina gömmor.
 
 

NÄRBILD



     Motivet är målat med Distress Ink Refiller och Markers.
     Hår - Antique Linen,Walnut Stain
     Hud - Vintage Photo,Tattered Rose
     Kläder - Victorian Velvet,Faded Jeans,Walnut Stain och Black Soot.
     Blomma - Aged Mahogany,Peeled Paint
     Wheatered Wood runt motivet.





               Tack för att Du tittade in till min blogg.
                                        ♥    ♥     ♥















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar