tisdag 18 augusti 2015

Twinkle Star Tilda



                                            Hej igen mina scrapvänner!

Jag fick mersmak på julkort,satt och bläddrade i min låda med julstämplar och såg denna sötis som jag aldrig använt.Fram med Distresserna och mappen med jul-dies och så här blev resultatet.

 
Mönsterark från Maja Design och Bildmålarna
Dies från Marianne Design,Joy Crafts,Go Create och Magnolia
Blommor från WOC,Strömstads Scrapbooking och Live and Love Crafts och en Poppy Stamps Poinsettia Die.
Fran Tage - Shabby White
Stickles - Star Dust
 
 

NÄRBILD

 
 
  Motivet är målat med Distresser,refiller,pads och markers.
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Vintage Photo,Tattered Rose
Klänning - Pumice Stone,Walnut Stain,Aged Mahogany,Black Soot
Lamm - Pumice Stone,Walnut Stain
Stjärna - Wild Honey,Walnut Stain
 



Tack för att Du tittade in till min blogg
                  ♥    ♥   ♥
                                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar