onsdag 6 april 2016

CHRISTMAS HEART TILDA



Hej mina scrapvänner!

Nu är jag tillbaka igen med ett litet födelsedagskort som jag knåpat ihop,regniga tråkiga dagar i Njurunda så vädret är perfekt till skapande.
Valde Christmas Heart Tilda från Magnolias A Little Christmas Collection-15,tycker att inte att hon är en julstämpel direkt så att hon passar året runt.
Så här blev mitt kort

 
Mönsterark från Maja Design
Dies Marianne Design,NOOR,La la-land,LDRS och Magnolia
Blommor WOC och I am roses
 
 

NÄRBILD

 
Motivet är färglagt med Distress Ink Refiller och Markers
Byxor och hårband-Weatered Wood,Black Soot
Blus och hjärta-Aged Mahogany,Black Soot
Skor-Walnut Stain,Black Soot
Wheatered Wood runt motivet.
 
 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥   ♥   ♥
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar