söndag 17 juli 2016

CUPID ANGEL TILDA



Hej mina scrapvänner!

Nu var det längesedan jag gjorde något kort,men nu har jag knåpat ihop ett litet kort till en kär vän.
Valde den söta Cupid Angel Tilda från Magnolias A Touch Of Love Collection 2016.
Hade många för mig nya dies jag ville prova och så här blev mitt kort

 
Mönsterark från Pion Design
Dies från Magnolia
Blommor WOC och I am roses
Spetsar och bling från mina gömmor.
 
 

NÄRBILD

 
 
Motivet färglagt med Distress Ink Refiller och Markers
 
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Tattered Rose,Vintage Photo kinder - Abdoned Coral
Kläder - Antique Linen,Walnut Stain
Hjärtan - Aged Mahogany,Black Soot
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥   ♥   ♥
 

2 kommentarer:

  1. This is so sweet.....so many gorgeous details...such lovely lace..
    I love your card.....xxxPlony

    SvaraRadera