söndag 15 januari 2017

TILDA WITH MANY FLOWERS



                                                                                 Hej igen scrapvänner!

Det är många i min umgängeskrets som fyller år nu,här kommer ett jag gjort till min äldsta kusin Maud.Valde en gammal favorit från Magnolias Sweet Christmas Dreams Collection 2011,Tilda with many flowers.Denna stämpel tycker jag inte hör till en julkollektion utan kan användas året runt.Tävlar med detta i http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.se/2017/01/aam-challenge-19-reminder-top5.html här blev mitt kort.


PS! Jag blev TOP5 med detta kort och jätteglad blev jag för det,lite stolt faktiskt.




 
Mönsterark från Maja Design och Bildmålarna
Dies från Spellbinder,Joy Crafts,La la-land,Marianne Design och Magnolia
Blommor WOC och I am roses
Spetsen är från mina gömmor.
 
 

NÄRBILD PÅ TILDA

 
Motivet färglagt med Distress Ink Refiller,Pads och Markers
Hår Antique Linen,Walnut Stain
Hud Tattered Rose,Vintage Photo
Kläder Aged Mahogany,Walnut Stain,Old Paper,Black Soot
Blommor Victorian Welvet,Aged Mahogany,Black Soot,Peeled Paint
Wheatered Wood runt motivet.
 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥   ♥   ♥
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar