torsdag 2 februari 2017

TILDA IN A HURRY



                                                                                            Hej scrapvänner!

Nu är jag tillbaka igen med ännu ett födelsedagskort,min kusin fyller 60 år idag så jag knåpade ihop ett litet kort till henne.Hon älskar att resa och gör det ofta så vad passar då bättre än Tilda in a hurry från Magnolias Bon Voyage Collection - 10,hon blev perfekt tycker jag och så här blev mitt kort.



                                  Mönsterark från Fabscraps och First Edition.
                                  Dies NOOR,Marianne Design,Little Darlings.Sissix och Magnolia.
                                  Blommmorna är gjorda med dies från Magnolia.
                                  Pärlor och bling från mina gömmor.


                                                                                         Tack för att Du tittade in
                                                                                                         ♥    ♥    ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar