söndag 14 januari 2018

VIOLET TILDA



                                                            Hej mina vänner!

Här kommer mitt senaste DT-kort för All About Magnolias Challenge -Anything Goes.
Denna gång blev det ett födelsedagskort med den lilla Violet Tilda från Magnolias
See Breeze -13 Collection.Tänkte att ett presentkort skulle sitta i en ficka på mitten av kortet,så efter lite pyssel så fick jag till en som jag blev relativt nöjd med.Detta är resultatet.


                           

                                             Mönsterark från Pion Design och några gamla från Magnolia
                                                             som jag hittade i mina gömmor.
                                            Dies från Spellbinders,Marianne Design,NOOR,Joy Crafts,
                                                                            Cherry Lynn och Magnolia.
                           

                                                                                                    INSIDAN


                                                     En liten ficka för presentkort i mitten.
                                    Mönsterark är de gamla från Magnolia som jag haft liggande ,de
                                                      med små hjärtan är från Pion Design.
                       Diesen är Leane Die Cut Envelopes och hjärtan är från Marianne Design.


                                                                                         VIOLET TILDA
  
 
Tilda är som vanligt färglagd med Distress Markers och Pads.
Lite Liquid Pearls -Opaque White.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥   ♥   ♥  ♥


                         

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort, er sløyfen en Magnolia dies?
    Klem fra Inger Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Inger Marie,nej det är en Marianne Design dies.
    Kram
    Ulrica

    SvaraRadera