söndag 16 september 2018

BRÖLLOP



                                                                        Hej igen mina vänner!

                                             Är tillbaka efter sommar uppehållet,detta är mitt DT-kort för
                                             All About Magnolia Challenge #36 All About Anything Goes.
                                             Blev ett bröllopskort från mig,med ett brudpar från Magnolias
                                              Christmas Calendar 2017.




 
Mönsterark från Reprint,som jag hittade i mina gömmor.
Dies från Spellbinders,Marianne Design,
Blommor WOC och I Am Roses,Scrapbruket.
 
 

NÄRBILD PÅ BRUDPARET

 
Färglagt med Distress Markers och Pads.
Lite Liquid Pearls och Stickles Star Dust.
 
 

INSIDAN

 
 
En söt liten vers.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥    ♥    ♥
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar