lördag 9 februari 2019

Trunk Packing Tilda



                                                             Hej mina vänner!

                  Det var ett tag sedan jag gjorde något kort men nu är jag på gång!
                  En väninna fyller snart år och älskar att resa till Turkiet och gör det varje år   
                  så då fick jag användning för min nya Trunk Packing Tilda från
                  Magnolias Let`s Go Collection-19,även den lilla söta diesen resväskan är från
                  Magnolia.


 
Mönsterark från Maja Design-Celebration
Dies Crealies,Marianne design,JoyCrafts,
Precious Marieke och Magnolia.
 
LITEN NÄRBILD PÅ TILDA
 
 
Tilda är färglagd med Distresser,pads och markers.
 
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥    ♥    ♥


 

 



               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar