lördag 31 oktober 2020


                                                                                      Hej!

Nu var det längesedan jag publicerade något,har haft lite vila och lite andra projekt så scrappingen har fått stå lite åt sidan.Fick förfrågan om att göra några boxar för en Noblesse chokladask,ja två faktiskt,så jag tyckte att ja dom gör jag.
Detta blev resultatet.
   
                                                                                BOX NR 1


Mönsterark från Maja Design.
Stämpel - Magnolia
Dies från Marianne Design,Magnolia,Nellie Snellen,Skapat Av.
Blommor från WOC och PY Hobby.


BOX NR 2


Mönsterark från mina gömmor - Bildmålarna och Panduro Hobby.
Stämpel - Magnolia
Dies - Marianne Design,Magnolia,Nellie Snellen,Skapat Av.
Blommor - WOC och PY Hobby.



Tack för att Du tittade in till min blogg










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar