fredag 18 augusti 2017

NEW YEAR SAKURA TILDA



                                                                                         Hej scrapvänner!

Min svägerska fyller 40 år idag så jag knåpade ihop ett litet kort till henne,nu håller ju hon också på med scrapbooking så det är svårt att göra något alldeles extra till henne men jag gjorde ett försök.Det blev New Year Sakura Tilda från Magnolias Winter Wounderland Collection-13.Tycker väl inte att det är en vinterstämpel så den går året runt hos mig,så här blev mitt kort



                                                                                            Mönsterark från Maja Design.
                                                            Dies Spellbinders,Marianne Design,NOOR och Magnolia.
                                                                                       Spets och bling från mina gömmor.


                                                                                     NÄRBILD

 
Tilda är färglagd med Distress Ink Markers.
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Tattered Rose,Vintage Photo
Kläder - Victorian Velvet,Wheatered Wood,Black Soot,Walnut Stain.
Blommor - Chipped Sapphire,Scattered Straw,Black Soot.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg.
♥    ♥    ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar