lördag 16 september 2017

TILDA WITH BIG POPPY


                                                    Hej mina scrapvänner!

Mitt senaste  DT kort för All About Magnolia # 26 Anything Goes.Denna gång valde jag en av mina nyare stämplar,Tilda With Big Poppy från Magnolias Yay,it`s your birthday Collection-17.


 
Mönsterark från Maja Design och ett äldre ark från Bildmålarna.
Dies från Spellbinders,Marianne Design och Magnolia.
Lite pärlor och spets från mina gömmor.

         
 
Motivet är färglagt med Distress Ink Markers.
Hår - Antique Linen,Walnut Stain
Hud - Tattered Rose,Vintage Photo
Kläder - Antique Linen,Walnut Stain,Aged Mahogany,Hickory Smoke
Blomma - Aged Mahogany,Black Soot,Dried Marigold.
Wheatered Wood runt motivet.





                              Blommorna är gjorda med dies från Magnolias DooHickey Club kit,
                                          Sakura branch dies och dies från Gummiapan.

                                       
 
En liten hälsning gjord med en av Stempelgledes fina stämplar.
 
 
Tack för att Du tittade in till min blogg
♥   ♥    ♥




2 kommentarer: